Avbryt

P-08
Floda BoIF

Skriv i gästboken

Logga in för att skriva i gästboken

Gästbok

• 22 dec 2023 Ann-Sofie Andrén

Hej!
    Imorgon är det dags för uppesittarkväll. Lycka till allihop!
    Det går fortfarande fint att sälja lotter såklart. Jag kommer redovisa de lotter vi inte fått sålt i början på januari men jag ser gärna att man swishar och lämnar tillbaka lotter som inte sålts under mellandagarna. Swisha till 0709-924652 och hör av er om ni har returer ni vill lämna.
    God Jul! 🎄🎄

• 6 dec 2023 Ann-Sofie Andrén

Hej föräldrar!
    En del av er har börjat swisha mig för försäljningen av bingolotter. Imorgon finns det möjlighet att lämna tillbaka lotter man ej fått sålt i samband med säsongsavslutningen kl 18:00. Ta i så fall med det ni inte fått sålt i ett namnat kuvert för att vi ska ha chans att få koll på räkenskaperna. Det är dock ingen panik att lämna tillbaka just imorgon. Fortsätt gärna att försöka sälja, det gör stor skillnad för killarna till kommande cuper. Är det någon som önskar fler lotter är det bara att höra av sig.
    //Ann-Sofie 0709-924652

• 13 nov 2023 Ann-Sofie Andrén

Hej
    Imorgon är vi på plats på träningen och delar ut kuvert med bingolotter till uppesittarkvällen till killarna. Varje kuvert innehåller 10 enkellotter och 5 dubbellotter. Ni säljer det ni kan, resten skickas tillbaka. Ni anger ert egna swishnummer när ni säljer. När killarna sålt klart swishar ni den totala försäljningen till numret nedan. Märk swishen med namnet på spelaren. Om nån säljer mycket har vi extra lotter ni kan få sälja. Hör av er i så fall eller om ni har andra frågor eller funderingar.
    Med vänlig hälsning, Ann-Sofie 0709-924652

• 2 nov 2023 Anna Lekebo

Toppen, då har vi 30 lotter att sälja😂😂😂

• 2 nov 2023 Sandra Palacios Gustavsson

Super Ann-Sofie, tack för att du fixar!

• 2 nov 2023 Ann-Sofie Andrén

Hej,
    Jag har beställt bingolotter för P-08. Varje spelare kommer få ett kuvert med 10 enkellotter samt 5 dubbellotter till uppesittarkvällen 23/12. De lotter som inte säljs skickas tillbaka. Förra året genererade bingolottoförsäljningen ca 10000 kr till lagkassan som kunnat användas under killarnas cuper. Jag återkommer med mer info när lotterna kommit.
    Med vänlig hälsning, Ann-Sofie

• 17 sep 2023 Magnus Johansson

Martin kommer ej på dagens träning på grund av aktivitet med skolklassen.

• 1 sep 2023 Eva Meding

Theo åker direkt till matchen även idag.

• 30 aug 2023 Eva Meding

Theo kommer direkt till matchen idag.

• 29 aug 2023 Fredrik Lerjestedt

Noah inte helt återställd efter förkylning så står över dagens träning.